باربری چیتگر 44264981 - 09129734207

حمل بار و اسباب کشی منزل در منطقه چیتگر

حمل بار و اسباب کشی منزل در منطقه چیتگر

بهترین خدمات حمل و نقل و اثاثیه به تمام نقاط تهران و شهرستان ها، مشاوره رایگان ،بیمه باربری رایگان ،کارگران حرفه ای و خدمات بسته بندی مناسب اثاثیه شما - چیتگر 44264981 - همراه : 09129734207
وب سایت : arameshbar.com

آبمیوه گیری

جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۳۲ ب.ظ

تمیز کردن آبمیوه گیری


اگر شما هم در منزل از آبمیوه گیری با مارکهای مختلف استفاده میکنید مانند ، آبمیوه گیری بوش ، آبمیوه گیری پارس خزر ، آبمیوه گیری فیلیپس و ... ، و اگر می خواهید به صورت اصولی و استاندارد آبمیوه گیری خود را تمیز کنید و از طول عمر بیشتر برخوردار باشد باید این موارد را که در ذیل به شما گفته می شود هنگام نگهداری آنها رعایت کنید ،پس با ما همراه باشید .

نحوه تمیز کردن و شستشوی آبمیوه گیری


به گزارش اتوبار و باربری در تهران ( یکی از بهترین باربری ها در کل مناطق تهران ) ، برای اینکه یک آبمیوه گیری خوب و ماندگار داشته باشیم ، می توانید از فنون زیر برای تمیز کردن آبمیوه گیری خود استفاده کنید ، باربری تهران با توجه به سابقه فعالیتی که در زمینه کار خود دارد از جمله باربری شمال تهران و باربری غرب تهران و باربری باغ فیض و سایر مناطق و شهرستانها ، و با توجه بو نوع فعالیت این شرکت ، در زمینه حمل بار و باربری و اسباب کشی منزل ،میخواهد بهترین نکات را در زمینه نگهداری و بسته بندی وسایل منزل برای شما بازگو نماید تا عمر وسایل شما بیشتر و کارایی بهتری برای شما داشته باشد ، پس با ما همراه باشید.


برای تمیز کردن آبمیوه گیری خود با هر مدل و هر مارک تجاری که دارد ، می توانید نکات زیر را رعایت و استفاده کنید :

اگر آبمیوه گیری شما در اثر مصرف زیاد ، بخش های بیرونی آن رنگ عوض کرده و یا رنگ گرفته است و یا اینکه از آبمیوه گیری تازه ای استفاده میکنید و می خواهید که نمای بیرونی آبمیوه گیری به مرور رنگ عوض نکند و یا خراب نشود می توانید ،یک ‌دوم‌ فنجان‌ مایع‌ سفید کننده، یک‌ چهارم‌ فنجان‌ جوش‌ شیرین‌ و چهار فنجان‌ آب‌ گرم‌ را با هم‌ مخلوط‌  و با اسفنج‌ روی‌ قسمت‌های‌ بیرونی آبمیوه گیری و قسمت های مختلف مورد نظر بمالید. همچنین‌ می ‌توانید به‌ مدت‌ ده‌ دقیقه‌ آنها را در این‌ مایع‌ بخیسانید. سپس‌ بشویید و کاملاً خشک‌ کنید ، اینگونه اگر وسیله برقی شما رنگ گرفته است به خوبی و سریع پک میشود و اگر میخواهید به مرور از رنگ گرفتگی در دراز مدت جلوگیری شود ، هر چند بار یک بار از این روش شستشو استفاده کنید .



آبمیوه گیری پارس خزر

آبمیوه گیری بوش

آبمیوه گیری فیلیپس