باربری چیتگر 44264981 - 09129734207

حمل بار و اسباب کشی منزل در منطقه چیتگر

حمل بار و اسباب کشی منزل در منطقه چیتگر

بهترین خدمات حمل و نقل و اثاثیه به تمام نقاط تهران و شهرستان ها، مشاوره رایگان ،بیمه باربری رایگان ،کارگران حرفه ای و خدمات بسته بندی مناسب اثاثیه شما - چیتگر 44264981 - همراه : 09129734207
وب سایت : arameshbar.com

بسته بندی وسایل در پاسداران

سه شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۷، ۰۱:۲۶ ب.ظ

بسته بندی وسایل در پاسداران


بسته بندی وسایل یکی از مهمترین کارها و مراحل قبل از اثاث کشی منزل و یا دفتر کار شماست ،بسته بندی وسایل نقش تعیین کننده ای در سلامت بار شما در حین اسباب کشی و باربری دارد ، لذا ما با کمک شرکت باربری پاسداران تهران در ادامه نکاتی را به شما آموزش خواهیم داد تا اگر قرار است بسته بندی وسایل خودتان را در پاسداران تهران خود انجم دهید ،بدون هیچ مشکل و ایرادی این کار را با موفقیت و خوب به اتمام برسانید ، پس با چند نکته ساده ولی کاربری با ما همراه باشید .


بسته بندی وسایل در پاسداران

چگونه وسایل منزل را بسته بندی کنیم ؟ چگونه یک اسباب کشی راحت و خوب داشته باشیم ؟ جواب همه این سوالات را تنها با چند راه کار ساده به شما خواهیم داد ،پس استرس و نگرانی را از خود دور کنید چون قرار است به بهترین شکل وسایل خود را ضد ضربه کنید .


آموزش بسته بندی وسایل منزل

1-استفاده از کارتن های چند لایه اثاث کشی

ابتدا تصمیم بگیرید که باید چه وسایلی را با خود حمل کنید به مقصد جدید و چه وسایلی را اصلا به آنها نیازی ندارید ، خوب حالا که این تصمیم را گرفتید باید از کارتن های 5 یا 7 لایه برای وسایل خود استفاده کنید ، و یا اینکه می توانید از کارتن های میوه موز نیز استفاده کنید ، این کارتن ها معمولا در میدان تره بار و یا سوپر مارکت ها پیدا می شود ولی اگر زمان کافی برای پیدا کردن این کارتن ها را ندارید می توانید به این وب سایت مراجعه فرمایید برای خرید کارتن ،(خرید کارتن اسباب کشی در تهران ).

اطمینان حاصل فرمایید که کاملا دور و زیر کارتن با نوار چسب های پهن محکم شده باشند و همچنین می توانید برای اطمینان بیشتر از نخ شیرینی نیز برای بستن زیر کارتن به همراه نوارچسب پهن استفاده کنید .



2-جدا کردن وسایل شکستنی از سایر وسایل منزل

وسایل آشپزخانه و وسایل دکوری می تواند جز وسایل شکستنی و حساس محصوب شوند ،لذا یک نکته این است که کارتن هایی را که برای وسایل شکستنی در نظر میگیرید را حتما محکم تر کنید و همچنین با یک برچسب بزرگ شکستنی بودن آن را اطلاع دهید تا در حین اثاث کشی و حمل وسایل ،کارگران حمل و نقل از محتویات این کارتن ها با خبر باشند و به آرامی آنها را حمل و جابه جا نمایند .

همچنین توصیه می شود که وقتی محتویات کارتن ها را جای گذاری میکنید ،اسامی محتویات را با استفاده از یک کاغذ کوچک بر روی کارتن بچسبانید تا بعدا اطلاع داشته باشید که مختویات این کارتن شامل چه اقلامی است و دیگر نیازی نباشد درب آن را باز کنید تا بدانید داخل کارتن اسباب کشی چه وسایل وجود دارد . این کار کمک بسیار بزرگی را به شما خواهد کرد و در مواقعی که دنبال یک شی خاص می گردید ،فقط کافیست که کاغذهای کنار کارتن اسباب کشی را نگاهی بی اندازید ، خیلی سریع متوجه خواهد شد که آیا وسیله مورد نظر شما در آن کارتن اسباب کشی است یا خیر .



3-پر کردن فاضاهای خالی در کارتن اسباب کشی

برای اینکه فضاهای خالی در کارتن اسباب کشی را پر کنیم و نگذاریم بین وسایل که داخل کارتن قرار دارند خالی باشند ،از روزنامه و یا کهنه پارچه های خانگی برای بین وسایل استفاده کنید ، پس حتما این کار را انجام دهید زیرا در حین باربری و جابه جایی ممکن است وسایل داخل کارتن تکان بخورند و موجب آسیب دیدگی آنها شوند .


نتیجه گیری 

موارد گفته شده بالا ،جز عوامل مهم در اثاث کشی منزل و سلامت وسایل شما هستند ، حتما قبل از روز اثاث کشی و باربری ،چند هفته ای را برای بسته بندی وسایل منزل خود اختصاص دهید و بعد اقدام به باربری کنید ، و همچنین پیشنهاد ما این است که حتما از یک شرکت باربری در تهران مشورت و کمک بخواهید تا طبق یک برنامه ریزی منظم عملیات حمل و نقل و جابه جایی وسایل شما را انجام دهد ، و توصیه میکنیم به هیچ عنوان از خودروهای حمل بار رهگذر استفاده نکنید زیرا ممکن است هیچ چیزی طبق برنامه پیش نرود و بیشتر ضرر کنید بابت هزینه های باربری .

اگر ساکن خیابان پاسداران تهران هستید و می خواهید اثاث کشی کنید و زمان کافی برای  بسته بندی وسایل در پاسداران را ندارید می توانید با شرکت باربری تهران آرامش بار که یک شرکت اتوبار با سابقه و فعال در منطقه و محدوده پاسداران تهران است تماس بگیرید و از خدمات خوب باربری برخوردار شوید .شرکت باربری آرامش بار جزء بهترین شرکت های اتوبار در تهران می باشد و دارای شعبات و نمایندگی های فراوانی در کل استان تهارن است ، از جمله باربری منطقه غرب تهران ، باربری ستارخان خان و باربری تهرانسر ، باربری چیتگر و سایر منطقه های تهران ، فقط کافیست با یکی از شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.