باربری چیتگر 44264981 - 09129734207

حمل بار و اسباب کشی منزل در منطقه چیتگر

حمل بار و اسباب کشی منزل در منطقه چیتگر

بهترین خدمات حمل و نقل و اثاثیه به تمام نقاط تهران و شهرستان ها، مشاوره رایگان ،بیمه باربری رایگان ،کارگران حرفه ای و خدمات بسته بندی مناسب اثاثیه شما - چیتگر 44264981 - همراه : 09129734207
وب سایت : arameshbar.com

قیمت و دستمزد وانت بار در چیتگر

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۱ ب.ظ

قیمت کرایه وانت بار در منطقه چیتگر تهران

قیمت و کرایه وانت بار در چیتگر تهران

شاید برای شما هم اتفاق بی افتد که بخواهید یک سری از وسایل خود را بفروشید و برای حمل ونقل آن به وانت بار یا وانت آریسان احتیاج داشته باشید، و وقتی که با یک وانت بار با وانت تلفنی صحبت میکنید کرایه وانت بار را به صورت دل بخواهی اعلام می کنند، یکی میگه ساعتی 20 هزار تومان و یکی دیگه میگه ساعتی 42000 تومان، بهر حال این یک معضل جدی است که برای همه وجود دارد.

 

کرایه وانت بار در تهران

 

معمولا قیمت ها را اتحادیه باریری تهران تعیین میکند و تقریبا قیمت ها یکی است ولی این رانندگان وانت بار روی نوع وسایل و شرایط مقصد مانرو می دهند مثلا به شما می گویند مسافت چیتگر تا تهرانپارس ساعتی 20 هزار تومان است ولی شما چون این ماشین لباسشویی مارک فلان را با وزن فلان دارید 35% به مبلغ اضافه می شود، خلاصه از این جور صحبت ها زیاد می شود.

 

جدیدا هم که دولت قیمت و نرخ بنزین ها را اضافه کرده راه برای سوء استفاده حسابی باز شده است و اگر مراقب و آگاه نباشیم افراد زیادی در این زمینه از ما کلاهبرداری و سوء استفاده خواهند کرد. ما در اینجا آمده ایم تا نر قطعی یک وانت بار را در مسافت های مختلف برای شما اعلام کنیم تا دیگر کسی سر شما کلاه نگذارد و پول اضافی بابت کرایه وانت از شما دریافت نکند.

 

نرخ کرایه وانت بار در سال 98 و بعد از گرانی قیمت بنزین

کرایه وانت بار در سال 98 و بعد از گرانی بنزین توسط دولت

نرخ کرایه وانت بار داخل شهر به صورت ساعتی و برای خارج شهر به صورت کیلومتری حساب می شود، یک وانت بار تا مرز 1.5 تن می تواند بار حمل کند و در اینصورت دیگر برای شما فرقی ندارد که آیا یک وسیله 10 کیلویی را قرار است حمل کنید یا یک وسیله 700 کیلویی، پس در هر صورت کرایه و نرخ آن یکی است و فکرنکنید که اگر مسافت ها یکی باشند، نوع بار می تواند روی قیمت و کرایه وانت بار تاثیر گذار باشد. نه کاملا اشتباه است و اینطور نیست.

 

نرخ کرایه وانت بار در تهران و منطقه چیتگر برای باربری های چیتگر اگر به صورت کیلومتری باشد هر کیلومتر مسافت رفت و برگشت 900 الی 1200 تومان تعیین می شود و به صورت ساعتی هم ساعتی 32500 تومان داخل شهر و ترافیک تعیین می گردد.